Замовник: Мережа АЗК WOG
Задача: презентувати новий АЗК WOG – найбільший автозаправний комплекс в Україні. Отримати мінімум 15 публікацій
Рішення: 2-денний престур на АЗК
Хід події:
агентство розробило концепцію заходу: «WOG – від колонки до кухні», в рамках якої для журналістів було організовано екскурсію, проведено пресбрифінг з офіційними особами компанії, а також майстер-клас з приготування м’ясних та рибних бургерів від шеф-кухаря мережі одеських ресторанів
- гостям було запропоновано креативний преспак, до якого, крім пресрелізу, увійшли кухарський фартух, ковпак з елементами брендингу, а також карта Одеси з маршрутними точками туру
- придуманий меседж «WOG відкрив найбільший АЗК в Україні розміром з 6 футбольних полів», який підхопили та розтиражували ЗМІ
- окрім київських ЗМІ, агентство запросило одеських журналістів
- займалося організацією та супроводом «неофіційної» частини престуру в Одесі.
Результат: учасниками престуру і презентації стали 19 ЗМІ з Києва і 5 медіа Одеси (ділові, профільні, глянцеві, лайфстайл-преса, блогери)
Отримано: 45 унікальних публікацій, в т.ч. в друкованій пресі, а також 4 ТБ-сюжети, що в 3 рази більше, ніж очікував клієнт.