PR(піар) конференції UaDigitals 2014

Замовник: UaDigitals

Задача: привернути увагу профільної цільової аудиторії до програми заходу, стимулювати продаж квитків на конференцію

Рішення:
• генерування та розповсюдження інформаційних приводів серед цільових ЗМІ;

  • офіційне звернення до ринку;
  • робота з медіа-партнерами;
  • створення регулярної колонки UaDigitals на Sostav.ua
  • дистрибуція інтерв’ю зі спікерами конференції у соціальних мережах

Термін реалізації: 3 тижні

Хід події:

  • 4 пресрелізи
    • 1 відкритий лист до ринку
    • 6 інтерв’ю
    • 1 вебінар з організаторами
    • +100 лайків/шерів сторінки у соц.мережах, завдяки контентному наповненню в період промо-кампанії