Замовник: Мережа АЗК WOG
Задача: офіційно презентувати проєкт «WOG – найкавовіша кава», вийти на територію «кава» на ринку додаткових послуг серед АЗК
Рішення: пресбрифінг на АЗК, інтерактивний майстер-клас баристи-профі з приготування кавових напоїв в домашніх умовах і порівняльна дегустація
Хід події: Перед заходом спеціально для ЗМІ агентство провело польове дослідження за рядом показників кава «еспресо», яка реалізується на великих заправних станціях Києва та області.
Попередньо про улюблений кавовий напій ми запитали кожного запрошеного журналіста. На даних проведеного опитування будувалася програма майстер-класу та дегустації.
Було розроблено концепцію презентації: «7 з половиною причин любити каву від WOG»
Результат: презентацію відвідали представники 30 цільових медіа, отримано 32 унікальні публікації в онлайн- та друкованих ЗМІ і 5 ТБ-сюжетів.