Заказчик: KIVI — виробник телевізорів
Завдання: презентація нової лінійки телевізорів
Реалізація двома напрямками:
- онлайн-конференція – не менше 30 гостей та 100 переглядів;
- висвітлення у ЗМІ – не менше 10 публікацій.
Рішення:
- індивідуальні презентації нової лінійки головним редакторам 5-ти видань та блогерам до офіційної дати старту (під ембарго)
- посилення інтересу до заходу внаслідок акценту на тому, що компанія вперше виходить у світ і розповість топ факти історії, свою ідеологію. Крім того, інтеграція у відеокартинку концептуальних елементів із запрошенням ведучої в якості модератора. Хронометраж 40 хвилин, показ трансляції на youtube.
- анонс заходу на techno.bigmir.net та technozone (без оплати)
- лобіювання новин у ЗМІ
- інтерв’ю
- огляди нової лінійки.
Результат:
Понад 50 публікацій, 15 із них — розширені матеріали, у тому числі – огляди, 3 — інтерв’ю; понад 2000 гостей онлайн та 4000 переглядів презентації. Хвіст кампанії – лідерство в грудні за NSR показником, який вдвічі більшим за LG, в 4 рази – за Samsung і Sony.
Агентство продовжило співпрацю та реалізувало надалі ще 2 проєкти.