20 років WOG – масштабна кампанія

Замовник: мережа АЗК WOG
 
Задача: розробити та реалізувати масштабну інформаційну кампанію до 20-річчя компанії

Рішення:

  • ініційована кампанія «За що я люблю WOG», до якої залучені селеби та популярні блогери;
  • розроблено відео, де клієнти компанії зізнаються WOG в коханні;
  • ініційовано цикл інтерв’ю, колонок та статей із висвітленням 20-річного шляху компанії;
  • проведено кілька хвиль розміщення новинних публікацій у медіа, випущено нативний ролик на радіо, а також інтерактивні тести з інтеграцією інфоприводу та ключових меседжів кампанії на ТОПових інформаційних та ділових медіа тощо.

Залучені зірки: Маша Єфросиніна, Джамала, Яніна Соколова, Анатолій Анатолійович

Кількість отриманих публікацій в медіа: понад 100 од.

Реалізація:

WOG розповів про ключові точки у своїй історії, які стали драйвером ринку і випустив відео, де клієнти освідчувалися в коханні.

Кампанія проходила у кілька етапів у концепті фактів, за які клієнти полюбили бренд.

Візуалізація була виконана в єдиній стилістиці – поп-арт коміксів.

 

  1. На першому етапі кампанії відбувся реліз ролика для соціальних мереж:

Спеціально для цього Яніна Соколова, Маша Єфросиніна, Анатолій Анатолійович та Джамала зняли на свої мобільні телефони відео, в якому розповіли про особливе ставлення до мережі WOG.

Кожен монолог у фінальному кадрі стилізувався під key visual.

2. Майданчиками для публікації відео стали популярні фейсбук-паблік та телеграм-канали.

3. Також відео опублікували на своїх сторінках зірки і ТОП паблікі

4. Далі ідею освідчення в коханні підтримали Інстаграм-блогери на сторіз.

До кожної публікації додавався кадр у візуальній історії кампанії.

5. Наступним етапом стали публікації у ЗМІ, нативний ролик на радіо, а також інтерактивні тести з інтеграцією інфоприводу та ключових меседжів кампанії. Задіяні медіа: KyivPost/NV/24tv/AIN

 

 

 

 

 

Отриманий результат:

  • Кількість отриманих публікацій в медіа безкоштовних в тому числі: понад 100 од
  • охоплення у ЗМІ та радіо склало 9 млн осіб (унікальні перегляди)
  • охоплення в соц.мережами – понад 1 мільйон (унікальні перегляди)