“Я продовжую казати, що бренди не повинні стояти осторонь, а повинні висловлювати свою реакцію на події на рівні з особистостями. Просто говорити про свій бізнес, про новини компанії — вже давно не достатньо. Потрібно бути в контексті”, – виділяє Дар’я Сухенко, наша креативна директорка та співзасновниця.
“Цільова аудиторія змінилась, розширилась і перетворилась на суспільство. Безліч досліджень говорять, що від брендів очікують не просто задоволення базових потреб у товарах, сервісах і вже давно не просто емоційного задоволення. Люди очікують відповідь на питання: «Що бренд зробив особисто для мене і що для суспільства»”, – підкреслює Дар’я.
Особливо під час війни, коли всі працюють на перемогу. Саме тому, напевно, нема жодної компанії, яка б не вкладалася в перемогу — соціальними проєктами, донатами, допомогою та різною підтримкою. Тому ми бачимо сплеск КСВ, патріотичної тематики та швидкої реакції.
Важливий також формат взаємодії. Чим він ближче і зрозуміліше, тим краще. Меми та ілюстрації — класний варіант, щоб швидко, влучно та зрозуміло запакувати меседж. Найбільш популярний UGC вже давно показує цей тренд. Брендам варто тільки підхоплювати його та адаптувати до своєї комунікації.