Trembita PR отримала нагороду за найкращий маркетинговий проєкт 2025

Подкаст-медитації від Yves Rocher та Trembita PR “Звуки природи» (кейс, про який ми розповіли) став найкращим маркетинговим проєктом 2025 року у номінації Brand Experience.

X-RAY Awards — це щорічний конкурс, що відзначає найкращі маркетингові проєкти в Україні від MMR та медіа-холдингу Eкономіка.
“Коли бренд про воззʼєднання людини з природою, а наша агенція — про справжні та влучні інсайти цільової, зʼявляється чутливий, тонкий та дійсно важливий проєкт”, – розповідає Дар’я Сухенко, співвласниця та креативний директор Trembita PR.
У колаборації з LOUNGE FM і коуч-тренеркою ми створили 8 унікальних подкастів-медитацій зі звуками лісу, моря, вітру, дощу. Скоро «Звуки природи» отримає своє чуттєве та влучне продовження, дякуємо всім, хто голосував. Дякуємо суддям — професіоналам комунікаційного ринку за відзнаку нашого проєкту. Для нас це дуже важливо! Це знак, що ми робимо комунікації, які відгукуються та мають вплив”, – коментує перемогу Дар’я.