Агенція комунікацій Trembita PR здобула професійну відзнаку на конкурсі PR проєктів 2025 від медіа MMR, перемігши в категорії “Найкраща PR кампанія року”. Цьогоріч команда Дарї Сухенко та Дениса Камишева представили проєкт “Сад, що говорить” для французького косметичного бренду Yves Rocher, що став логічним продовженням серії подкастів-медитацій “Звуки природи” – кампанії, запущеної в 2024 році. (До речі, цей проєкт також отримав визнання як Найкращий маркетинговий проєкт на церемонії “X-Ray Awards 2025” в номінації Brand Experience).
Для Trembita PR нинішня перемога стала другою поспіль у межах конкурсу PR-кейсів. У 2024 році агенцію також нагородили в категорії «Найкращий внутрішній PR» за кампанію «В людях ваша сила! Робота кожного важлива» для мережі VARUS, яка привертає увагу до культури ввічливого спілкування в магазинах і супермаркетах.
В конкурсі PR-кейсів від видання MMR щороку приймає участь понад 50 українських брендів, компаній та агенцій. А переможців визначають за оцінками експертного журі та онлайн-голосування.

