Наша кампанія до Всесвітнього дня серця отримала понад 10 млн потенційного охоплення з нульовим бюджетом, а кількість донатів за період її проведення збільшилось у 32 рази.
29 вересня світ відзначає Всесвітній день серця, щоб привернути увагу до хвороб серця та їх профілактики, адже саме через серцеві захворювання щороку помирає кожна 10-та людина у світі. В Україні ж, традиційно, в День серця інформаційну кампанію ініціюють благодійний фонд «Твоя опора» разом із нашією агенцією.
Цього року, зважаючи на війну, організатори ми обрали фокус на комунікації в соцмережах та DOOH (Digital Out-of-Home).
Так, у соцмережах провели флешмоб «Переодягнись у червоне — підтримай дітей з вродженими вадами серця». До проєкту були залучені українські селебріті, блогери, міжнародні та українські компанії, лікарі інституту ім. Амосова та МОЗ.
Всього – 40 важливих для нас людей, організацій та компаній, який мають значну аудиторію та вагомий вплив переодяглись цього дня в червоне і закликали підтримати проєкт фонду «Велике маленьке серце». Серед учасників проєкту – міністр охорони здоров’я Віктор Ляшко, зірки та лідери думок: Настя Каменських, Катерина Осадча, Kazka, Надія Матвеєва, Вікторія Кагаловська, Катерина Соляр, Юлія Бевзенко, Єлизавета Ястремська та інші.
Також до кампанії долучились безкоштовно 4 ТРЦ Києва: Gulliver, Avenir Plaza, Smart Plaza, Gorodok Gallery, мережі АЗК WOG та Socar, які розмістили анімаційне сторітелінг відео від Videomatica Academy на своїх цифрових екранах.
Крім відео та флешмобу організатори також запустили тематичний стікерпак у Телеграм та експлейнери для ЗМІ про проблематику та профілактику вроджених вад серця у дітей разом з Інститутом Амосова.