Замовник: Центральний Будинок Меблів
Ціль: нагадати киянам про магазин і привернути до нього увагу
Рішення: створення інформаційного приводу та проведення пресбрифінгу
Описання: агентство організувало пресзустріч з директором розвитку Центрального Будинку Меблів, а також з італійським дизайнером. На зустрічі для ЗМІ було оголошено плани щодо розвитку магазину, ескізи майбутнього фасаду, а також анонсовано проведення голосування за найкращий, на думку мешканців Києва, проект.
За 2 дні командою агентства:
- підготовлені пресматеріали
- організовано пресбрифінг, який відвідали 12 журналістів із київських, ділових та спеціалізованих ЗМІ, 2 ТВ-канали
- здійснено дистрибуцію пресрелізу та супровідних матеріалів за ключовими ЗМІ
Результат:
- тема реконцепції увійшла до топ-10 новин тижня про життя Києва
- новину опублікували понад 40 ЗМІ, серед яких газета «Сегодня», на сайтах: Segodnya.ua, АіФ, Українська Правда, Контракти, Bigmir)net, Glavkom, Gazeta.ua, Наш Київ, DreamKiev, Салон, Архідея та ін.
- новина почала активно обговорюватися в соц.мережах та отримала понад 100 тис. переглядів