-
«Робота кожного важлива»: VARUS, Trembita PR разом із Світланою Тарабаровою запускають кампанію поваги до людей
Чи завжди ми говоримо слова вдячності, як часто усміхаємось тим, хто розраховує нас на касі чи зважує продукти, допомагає з вибором чи доставляє замовлення? Погодьтесь, що більшість із нас у цьому шаленому темпі життя та робочих буднів не замислюється над тим, що співробітники супермаркету та доставки онлайн-замовлень — теж люди,... -
МОЗ, Каменських, Осадча, Kazka, Gulliver: у Всесвітній день серця «Твоя опора» та Trembita PR об’єднали людей заради порятунку дитячих сердець
29 вересня світ відзначає Всесвітній день серця, щоб привернути увагу до хвороб серця та їх профілактики, адже саме через серцеві захворювання щороку помирає кожна 10-та людина у світі. В Україні ж, традиційно, в День серця інформаційну кампанію ініціюють благодійний фонд «Твоя опора» разом із комунікаційною агенцією Trembita PR. Цього року,... -
Trembita PR консультуватиме Ukrainian-American Chamber of Commerce and Industry
Організація сприятиме українським підприємцям вийти на ринок США. Команда креаторів та піарників Trembita PR стала партнером з комунікацій Ukrainian-American Chamber of Commerce and Industry. Діяльність цієї організації зосереджена на допомозі українським підприємцям, що планують запустити бізнес на ринку США. В рамках реалізації проєктів спеціалісти об’єднання надаватимуть компаніям з України професійні... -
Креативна директорка Trembita PR стала членкинею Наглядової ради Благодійного Фонду
Дар’я Сухенко, співвласниця та креативна директорка нашої агенції відтепер входить до Наглядової ради Твоя Опора – благодійного фонду, що широко відомий допомогою дітям з вадами серця. Раніше команда агенції неодноразово працювала із фондом, розробляла та реалізовували комунікаційні проєкти, разом з брендами та бізнесами збираючи на покупку медичного обладнання та лікування... -
2022 рік в ілюстраціях, які стали мемами
Кейс #наЗлобуДня — один із багатьох проєктів, який Trembita PR Agency почала робити з нашим клієнтом мережею супермаркетів VARUS на початку повномасштабного вторгнення. Це наше спільне з брендом бачення подій, яке ми створюємо у колабі з талановитою ілюстраторкою Анастасією Яворською. Подекуди іронічне, подекуди надихаюче. “Я продовжую казати, що бренди...