-
Trembita PR отримала нагороду за найкращий маркетинговий проєкт 2025
Подкаст-медитації від Yves Rocher та Trembita PR “Звуки природи» (кейс, про який ми розповіли) став найкращим маркетинговим проєктом 2025 року у номінації Brand Experience. X-RAY Awards — це щорічний конкурс, що відзначає найкращі маркетингові проєкти в Україні від MMR та медіа-холдингу Eкономіка. “Коли бренд про воззʼєднання людини з природою, а... -
В Києві розбудовується найбільший тимчасовий простір в світі – залучені Trembita PR та Bosch Ukraine
У Києві твориться найбільший у світі тимчасовий простір! TORV Kyiv – попап-простір для зцілення, спокою й нових сенсів, відпочинку та розваг з’явиться прямісенько у серці столиці – на Контрактовій площі. Це проєкт від урбаніста Мікаеля Колвілла-Андерсена разом із компанією Novo Nordisk, та за активного партнерства Bosch Ukraine, що організовано нашої... -
Trembita PR, Yves Rocher та показ фільму Бріджит Джонс: Закохана у хлопця
Команда агенції забезпечила партнерську присутність клієнта – бренду Yves Rocher на допрем’єрному бранчі та показі фільму «Бріджит Джонс: Закохана у хлопця». У рамках співпраці ми організували низку активностей: стильні подарунки для гостей бранчу та показу в кінотеатрі «Оскар»(Київ), розіграш наборів косметики Yves Rocher та відеоролики, які транслювались на екрані у... -
Trembita PR для Zewood
Нещодавно ми розпочали співпрацю із Zewood, мануфактурою авторського фентезі-декору, успішним українським брендом на міжнародній арені e-commerce. За короткий період ми розробили та організували публікації в Австралії, США та Великій Британії, отримавши статті у виданнях для фанатів коміксів та фентезі світів, поціновувачів унікального декору та в діловому медіа. Отримали інтерв’ю в... -
Перемога у конкурсі PR-проєктів
Десятки експертів комунікаційного ринку України визначили переможців 2024 року у гонці кейсів PR від MMR. Одним з них стала команда агенції Trembita PR. Кампанія для нашого клієнта мережі супермаркетів VARUS під назвою «В людях ваша сила! Робота кожного важлива», яка привертає увагу до ввічливого спілкування в магазинах, стала №1 у...