-
Trembita PR працюватиме з фентезі-брендом Zewood в Україні
Агенція комунікацій Trembita PR оголошує про новий початок співпраці з фентезі-брендом Zewood в Україні. Раніше агенція супроводжувала компанію виключно на міжнародних ринках — у США та ЄС. Бренд Zewood, що спеціалізується на виробництві ліцензійного фентезі-декору за мотивами всесвітів Warner Bros. Discovery, зокрема Harry Potter, The Lord of the Rings, DC, House of the Dragon та... -
Trembita PR увійшла в Європейську Бізнес Асоціацію
-
Trembita PR реалізувала PR-підтримку запуску Bosch Junior Academy
Справжні зміни починаються не з гучних гасел, а з системної роботи. Поки тривають дискусії про розрив між освітою та реальними потребами ринку, ми допомагаємо заявити про тих, хто вже будує мости. Раді поділитися результатами запуску унікального проєкту – Bosch Junior Academy у Борисполі. Чому цей проєкт не просто інфопривід, а... -
Trembita PR та Інститут землеробства НААН уклали договір про співпрацю
Агенція долучиться до популяризації досліджень змін клімату у агросекторі, надаючи креативні, консалтингові та наставницькі послуги під час освітніх ініціатив інституту. Партнерство реалізується в рамках проєкту ЄС “HEIs as innovation engines for place‑based climate solutions” — з метою зміцнення людського капіталу у сфері кліматичних інновацій та сталого розвитку підприємницької діяльності.... -
Trembita PR отримала нагороду «Найкраща PR-кампанія року»
Агенція комунікацій Trembita PR здобула професійну відзнаку на конкурсі PR проєктів 2025 від медіа MMR, перемігши в категорії “Найкраща PR кампанія року”. Цьогоріч команда Дар’ї Сухенко та Дениса Камишева представили проєкт “Сад, що говорить” для французького косметичного бренду Yves Rocher, що став логічним продовженням серії подкастів-медитацій “Звуки природи” – кампанії, запущеної в 2024 році....

