Перший етап висвітлення реконцепції Центрального Будинку Меблів

Замовник: Центральний Будинок Меблів
Ціль: нагадати киянам про магазин і привернути до нього увагу
Рішення: створення інформаційного приводу та проведення пресбрифінгу

Описання: агентство організувало пресзустріч з директором розвитку Центрального Будинку Меблів, а також з італійським дизайнером. На зустрічі для ЗМІ було оголошено плани щодо розвитку магазину, ескізи майбутнього фасаду, а також анонсовано проведення голосування за найкращий, на думку мешканців Києва, проект.

За 2 дні командою агентства:

  • підготовлені пресматеріали
  • організовано пресбрифінг, який відвідали 12 журналістів із київських, ділових та спеціалізованих ЗМІ, 2 ТВ-канали
  • здійснено дистрибуцію пресрелізу та супровідних матеріалів за ключовими ЗМІ

Результат:

  • тема реконцепції увійшла до топ-10 новин тижня про життя Києва
  • новину опублікували понад 40 ЗМІ, серед яких газета «Сегодня», на сайтах: Segodnya.ua, АіФ, Українська Правда, Контракти, Bigmir)net, Glavkom, Gazeta.ua, Наш Київ, DreamKiev, Салон, Архідея та ін.
  • новина почала активно обговорюватися в соц.мережах та отримала понад 100 тис. переглядів

IMG_6879 (1) IMG_7017