До 30-річчя Bosch в Україні проєкт Move for the Future у партнерстві з БФ “Таблеточки”.

До 30-річчя Bosch в Україні ми розробили та реалізували проєкт Move for the Future у партнерстві з БФ “Таблеточки”.

Його мета – промотувати здоровий спосіб життя та піклування про здоров’я маленьких українців.

Ми розробили неймінг, візуал та покроковий план комунікацій на всіх етапах. Протягом тижня співробітники Bosch долучалися до програми спортивних заходів, донатили гроші та розповідали про проєкт у власних соцмережах.

Зусиллями 120 працівників компаній, їх родин та друзів, разом з компанією вдалося зібрати 30 тисяч євро, які передали на цифрове оновлення лабораторії у Західноукраїнському спеціалізованому дитячому медичному центрі у Львові.

Результати демонструють, що корпоративні інтегровані комунікації можуть не тільки позитивно впливати на HR бренд та репутацію, але й робити реальні позитивні зміни у суспільстві. Іноді достатньо просто почати рухатись у правильному напрямку.