Наша агенція стала партнером конкурсу ідей з екопроектів та проєктів, що покликані підвищити ефективність енергетичної галузі країни – «1-го всеукраїнського Могилянського Відкритого Хакатону». У конкурс нашу команду покликала енергокомпанія Мегатрейдінг – новий клієнт Trembita PR.
Як відомо, хакатон організовує Національний Університет «Києво-Могилянська Академія» разом з енергокомпанією Мегайтрейдінг за підтримки Мінрегіону, КМДА та українських медіа. До цієї команди приєдналися й фахівці з Trembita PR, що взяли на себе левову частку комунікаційної програми кампанії, розробку плану, медіа-партнерств та надають консультативні послуги.
Юлія Щербанєва, директор з маркетингу та комунікацій Мегатрейдінг – компанії-ініціатора конкурсу розповідає, що після перших обговорень зі співорганізаторами, вирішили залучити до проекту команду з сильною експертизою в першу чергу у бізнес PR, адже питання екології, енергоменеджменту та сталого розвитку, більш стосуються бізнес-середовища, підприємців, які можуть впливати на ці сфери економіки і мають бути залучені до конкурсу чи звернути свою увагу до проблеми. «На той час ми якраз вже почали працювати з командою Trembita PR, яка надавала Мегатрейдінг консультаційні послуги, їм і було запропоновано стати агенцією Хакатону».
Нагадаємо, що «1-й всеукраїнський Могилянський Відкритий Хакатон» наразі збирає роботи всіх охочих по дев’яти пріоритетним категоріям. Серед них “зелене” підприємництво, розумне споживання енергії, соціальні ініціативи та ін. Оголошення фіналістів відбудеться 1го квітня, а вже 10го числа пройде бізнес гра та захист робіт, після чого будуть визначені переможці конкурсу. В числі призів – магістерська стипендія на навчання, курси у літній школі лідерів Могилянської академії, можливість працевлаштування та багато іншого.