Цього тижня команда нашої агенції прийняла участь в організації прес-івента для компанії ВОГ РІТЕЙЛ(більш відомої вам як WOG). Мета заходу – поділитись з журналістами результатами благодійної акції “Дорога до серця”.
Місцем події був обраний холл Центру Кардіології та Кардіохірургії, такий собі оупен спейс. Так, в одному з його кутків була облаштована зона для прес-брифінгу.
Подію прикрасили: автограф-сесія від дитячої письменниці Мирослави Макаревич та майстер-клас для дітей від Ольги Добросовістної. Адже головними учасниками заходу стали саме діти, заради життя яких і проводиться акція “Дорога до серця”.
Більше подробиць про проект – з відома нашого CEO Дар’ї Сухенко публікуємо її прямову мову з офіційної сторінки Facebook:
“Більше 1 млн грн. Ні, не так. Вже 100 дитячих життів вдалось врятувати завдяки цій сумі, яку назбирали клієнти Мережи АЗК «WOG» у акції “Дорога до серця”.
Вдумайтесь! 100 дитячих життів! Наразі менше, ніж за місяць! А пізніше їх буде тисячі!!!
Центру дитячої кардіохірургії конче був потрібен терморегулюючий пристрій. І його придбали за 600 тис. грн. Знаю, про це не прийнято говорити, але й мовчати не годиться. Коли всього лише 1 пристрій може рятувати стільки сердечок. І цю велику справу зробили разом звичайні люди, купуючи наліпки-сердечка за 3 грн. Браво!
Залишок коштів організатори спрямували на операції ще шістьом діточкам, і тепер їхні батьки можуть засинати без тривоги і сліз за майбутнє своєї малечі.
Не можу окремо не відзначити Українська Біржа Благодійності , Відкриті серця України, Центр Кардіології та Кардіохірургії – Клініка для Дорослих та їхніх представників. Люди, ВИ РОБИТЕ НЕОЦІНЕННУ СПРАВУ!
PS окрема вдячність за чудовий воркшоп Александра Трунова та класну автограф-сесію для діточок від Мирослава Маркевич; дякую за допомогу в організації завжди чуйним Ольга Добросовестная, Юлія Мелащенко.