• традиційне PR-обслуговування – комплекс послуг згідно домовленостей, спрямованих на вирішення довгострокових завдань. Найчастіше є щомісячною абонентною оплатою за низку класичних послуг – консультації, розробка плану комунікацій, супровід, робота з журналістами у форматі “прес-офіс”, лобіювання інтересів замовника у ЗМІ, відстеження публікацій тощо.
  • робота зі ЗМІ/media-relations

  • розробка і реалізація стратегічних, концептуальних рішень – стратегій, планів, річних бюджетів, бюджетів pr кампаній, розробка ключових меседжів, коригування позиціювання, підбір інструментів, тощо.
  • Креативний супровід – розробка ідей, меседжів, проєктів, сценаріїв, легенд та технічних завдань
  • Комунікація із селебріті, зірками та комплекс послуг з роботи із блогерами, ком’юніті, телеграм-каналами та соц.мережами
  • Контент-мейкерство
  • Продюсування відео-контенту: від ідеї до продакшену та його промо
  • Обслуговування КСВ та соціальних проєктів
  • SERM
  • Розробка та реалізація заходів для журналістів та медіа, блогерів, гостей
  • Організація B2b івентів
  • Створення та імплементація програм мотивації співробітників
  • Асістанс PR служб та SMM відділів
  • проведення прес-заходів: прес-конференцій, брифінгів, презентацій, круглих столів, прес-сніданків, прес-коктейлів, бранчів, ланчів, вечерь, зустрічей off the records
  • організація спеціальних подій для цільової аудиторії замовника – b2b зустрічей, свят, корпоративів, аукціонів, з’їздів, гала-вечерів, оригінальних заході

  • кризові рішення – блискавичне реагування, прийняття ряду контр-заходів з нівелювання або мінімізації наслідків, вигідне використання ситуації.

  • копірайтинг – написання прес-документів, текстів для презентацій, сайтів, виступів тощо.